Strona 1 z 1

Prośba o weryfikacje umowy zlecenia i rachunku

: 27 mar 2015, o 13:08
autor: leymann
Dzień dobry wszystkim.
Jestem osobą pracującą na podstawie umowy o pracę z minimalną krajową na pełnym etacie. Po pracy chciałbym zacząć dorabiać na naprawie komputerów osób nie prowadzących żadnej działalności, czyli u zwykłych ludzi. Na początku pojawił się pomysł otworzenia swojej działalności, jednak po zagłębieniu się bardziej w temat, same składki wyszłyby około 900 zł na miesiąc, więc przekraczałoby to znacznie mój dochód. Znalazłem informacje, że alternatywnym rozwiązaniem może być umowa zlecenie. Dlatego po przeczytaniu paru artykułów odnalazłem wzory umowy i rachunków do umów zlecenia. Jednak chciałbym, aby ktoś obeznany w temacie zweryfikował czy dobrze wszystko zrozumiałem. Naprawy będą raczej opiewały na kwotę do 200 zł brutto, więc stworzyłem przykładowy rachunek do takiej kwoty, ale jeśli w zakres usługi/naprawy będą wchodziły podzespoły komputera np. procesor i w tym wypadku koszt naprawy będzie wyższy niż 200 zł, również stworzyłem przykładowy rachunek opiewający na kwotę wyższą niż 200 zł. Proszę o zweryfikowanie, czy stworzone przeze mnie dokumenty są prawidłowe. Mam jeszcze pytanie odnośnie części na rachunku zatytułowanej OŚWIADCZENIA I PODPIS ZLECENIOBIORCY (zaznaczyć właściwe). Co powinienem tutaj zaznaczyć/skreślić z rachunku? Wg. mnie powinienem zostawić pozycję 1, 2, 6, a resztę punktów usunąć, czy tak?

przeklej.org/file/QtXMuq/Umowa.zlecenie.pdf
przeklej.org/file/0FfZEQ/umowa-zlecenia-rachunek.do.200.zl.pdf
przeklej.org/file/JcaEDS/umowa-zlecenia-rachunek.pdf