trzecia reklamacja

fidanna
Posty: 2
Rejestracja: 6 mar 2018, o 15:06

trzecia reklamacja

Postautor: fidanna » 6 mar 2018, o 15:18

Witam. Proszę o odpowiedź. 23 lutego 2017 kupiłam wózek. We wrześniu oddałam go do naprawy, wymiany. Powodem była prująca się tapicerka która spowodowała dziurę w miejscu bardzo istotnym – tam gdzie wózek jest przyczepiony do stelaża. Gwarant uznał moją reklamację i ją zszył z czego nie byłam zadowolona. Po miesiącu ta sama sytuacja, wpisałam w reklamacji żeby oddali mi pieniądze lub wymienili całe siedzisko bo to kolejna reklamacj. Niestety nie oddali i jakoś naszyli na tą dziurę łatę, co również mi się nie spodobało.Ostatnio zauważyłam dziury w dwóch miejcach na podnożku pod spodem( nie od butów). Gwarancja od importera skończyła się kilka dni temu :/, czy mogę złożyć reklamację tym razem do sprzedawcy o zwrot chociaż częsci pieniędzy?

karolinna65
Posty: 5
Rejestracja: 5 mar 2018, o 15:08

Re: trzecia reklamacja

Postautor: karolinna65 » 6 mar 2018, o 16:47

Może za 4 się już uda ? Próbuj do końca !

kolos
Posty: 296
Rejestracja: 11 lut 2015, o 11:32

Re: trzecia reklamacja

Postautor: kolos » 16 mar 2018, o 23:44

Czasem to nie ma się co bawić z firmą tylko od razu ich siuuup do windykacji. https://vindicat.pl/baza-wiedzy/skarga-paulianska/ Tutaj świetny tekst o problemie.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość