Strona 1 z 1

PLAY - zawyżony rachunek

: 13 wrz 2017, o 19:36
autor: IlonaL
Witam,

podpowiedzcie proszę czy da się coś z robić w poniższej sprawie.
Dziś od PLAY otrzymałam rachunek telefoniczny na astronomiczną kwotę, gdzie do tej pory zawsze płaciłam tyle samo co miesiąc. Zaniepokoiło mnie to bardzo mocno i od razu zaczęłam sprawdzać o co chodzi. Okazało się ze jak byłam na urlopie od 11-24.08 za granicą poza UE naliczali mi opłaty za pocztę głosową jak kogoś złapała gdy do mnie dzwonił, dodatkowo pracownicy biura obsługi klienta play wydzwaniali do mnie po 11 razy podczas całego pobytu na jeden nr tel. a mam ich dwa, czyli 22 połączenia z biura obsługi. Naliczyli mi opłatę za transmisję danych, gdzie wyjeżdżając z Polski wyłączyłam pakiet danych. Dodatkowo nic się nie zgadza jeśli chodzi o stawki na podstawie których naliczali mi opłaty np według taryfy za 100 kb powinnam zapłacić 2,72 zł., na wyciągu podają mi że zużyłam 5909 kb i oplata za to 270 zł. i wiele takich innych.
Pomóżcie proszę, podpowiedzcie czy można coś z tym zrobić, gdzieś to zgłosić, oczywiście oprócz reklamacji do play.

Re: PLAY - zawyżony rachunek

: 15 wrz 2017, o 00:14
autor: miszczunio26
Ja najpierw spróbowałbym porozmawiać o tym z prawnikiem, dopiero potem razem zdecydować co z tym zrobić.

Re: PLAY - zawyżony rachunek

: 16 wrz 2017, o 21:36
autor: mardinka
Najpierw złóż reklamację i powiedz, że wkroczysz na drogę prawną jeśli sytuacja nie zostanie wyjaśniona.

Re: PLAY - zawyżony rachunek

: 17 wrz 2017, o 08:29
autor: artur545
tak to już bywa

____________________
blog o lotto

Re: PLAY - zawyżony rachunek

: 21 wrz 2017, o 11:35
autor: luizza338
Ciekawa opcja z tych rachunkiem, dobre wyjście !

Re: PLAY - zawyżony rachunek

: 16 paź 2017, o 23:53
autor: OLA34
musisz isc do play i złożyć reklamację. jesli to jednak z twojej winy rachunek mogą rozłożyć ci na raty

Re: PLAY - zawyżony rachunek

: 23 paź 2017, o 10:17
autor: WitkaKara
Jeśli rachunek został zawyżony, a opłaty naliczony w sposób inny n iż jest to w umowie to na początku poszłabym i wyjaśniła sprawę z pracownikiem. Dobrze jest też dobrze prześledzić umowę bo bywa czasem tak, że nie zauważamy niektórych zapisów w umowie i sami naciągamy się na niektóre koszty.